Nasz patron
Gazetka szkolna
Archiwum 2017 Stowarzyszenie Pomocy Szkole 'Małopolska'

Aktualności - przedszkole

Wiadomość z dnia: 2018-06-12 09:33:30.

KONKURS POLSKIEJ PIOSENKI ROZRYWKOWEJ

W czerwcu 2018r. Sułkowicki Ośrodek Kultury zorganizował Konkurs Polskiej Piosenki Rozrywkowej. Nasze przedszkole reprezentowała rozśpiewana i roztańczona grupka sześciolatków w składzie: Hanna Frączek, Aleksandra Ćwierz, Małgorzata Pandyra, Magdalena Śliwa, Anna Korus, Alicja Trystuła i Lena Wrona. Dziewczynki zaśpiewały piosenkę z filmu ,,Mam tę moc” i wywalczyły sobie I miejsce. Serdecznie gratulujemy.

Wiadomość z dnia: 2018-06-11 23:37:33.

WYCIECZKA DO DINOZATORLANDU

W piątek, 8 czerwca przedszkolaki z naszej placówki wyruszyły na wycieczkę w poszukiwaniu dinozaurów do Zatora. „Park Dinozaurów” to największy park w Europie i to od tego miejsca dzieciaki zaczęły zwiedzanie. W gęsto zalesionym terenie, gdzie wiedzie ścieżka edukacyjna, przedszkolaki mogły zobaczyć ponad 100 różnych dinozaurów, z których większość z nich to były eksponaty ożywione. Na końcu tego miejsca znajduje się muzeum szkieletów i skamieniałości, gdzie obejrzeliśmy kolekcję skamieniałych zwierząt oraz elementy szkieletów dinozaurów. Następnie udaliśmy się „mini pociągiem” do karczmy, w której zjedliśmy pyszny rosołek. Kolejno zwiedzaliśmy „Park owadów”, w którym mogliśmy zobaczyć owady ludzkich rozmiarów i „Domek do góry nogami”. Dzieciaki także skorzystały z lunaparku, gdzie mogły przejechać się na różnych karuzelach. Pogoda była znakomita, a przedszkolaki bardzo szczęśliwe i zachwycone wycieczką.

Wiadomość z dnia: 2018-06-11 15:19:27.

SPOTKANIE Z BOTANIKIEM

Wiosna zagościła u nas już na dobre, wszystko wokół tętni życiem. Z tej okazji w naszym przedszkolu odbyło się spotkanie z botanikiem. Niezwykły gość z pajsą przedstawił fascynujący świat flory. Dzieci miały okazję poznać rzadkie okazy roślin oraz gatunki chronione, które rosną na terenie naszego kraju. Dodatkowo nasi podopieczni dowiedzieli się jak wygląda praca botanika i na czym ona polega. Zwieńczeniem spotkania, było samodzielne wykonanie przez każde dziecko strony z zielnika. Nasz wspaniale przygotowany gość, dostarczył materiałów w postaci zasuszonych roślin i karteczek z ich opisami, tak aby każdy mógł dokładnie poznać daną roślinkę.

Dzięki spotkaniu z panią botanik, każdy spacer na łąkę stał się przygodą pełną poszukiwań 

Wiadomość z dnia: 2018-06-06 00:52:18.

DZIEŃ DZIECKA W ZESPOLE

1 czerwca w Polsce obchodzimy Międzynarodowy Dzień Dziecka. Przypomnijmy, że święto dziecka zostało ustanowione w 1954 roku przez Zgromadzenie Ogólne Organizacji Narodów Zjednoczonych. W tym roku 1 czerwca przypadł na dzień wolny od nauki szkolnej, dlatego w dniu wczorajszym 4 czerwca nasze dzieciaki otrzymały paczuszki pełne pyszności. Pan Dyrektor Krzysztof Halek odwiedzał poszczególne oddziały wręczając dzieciom słodkie upominki. Na zdjęciach prezentujemy grupy naszych przedszkolaków, ale nie zapomnieliśmy również o starszych wychowankach.

Naszym przedszkolakom i uczniom raz jeszcze składamy gorące życzenia... spacerów w deszczu, skakania przez kałuże, zbierania tęcz, wąchania kwiatów, puszczania baniek mydlanych, zatrzymywania się wzdłuż drogi, budowania zamków z piasku, oglądania zachodów słońca, księżyca i gwiazd, mówienia wszystkim – cześć, przeżywania przygód, bycia wesołym, kąpania się w pianie, trzymania się za ręce, tańczenia, obejmowania i całowania, śmiechu i radości!